• «Τρυπώσαμε» στο «Ξενοδοχείο ο παράδεισος» - Αποκλειστικές φωτογραφίες

    9:50 μμ, Δευτέρα 16 Σεπ 2019 9:50 μμ, Δευτέρα 16 Σεπ 2019

    ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΤΖΕΝΤΑ

    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

    Του ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗ

    Το...Ξενοδοχείο ο παράδεισος ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους ...πελάτες του και εγώ έχω για τα μάτια σου μόνο αποκλειστικό φωτογραφικό υλικό από την φιλόδοξη παραγωγή του θεάτρου Alhambra Art Theater που υπόσχεται να κεντρίσει το ενδιαφέρον μας! Ποδαρικό στο ιστορικό θέατρο που ανακαινίστηκε ριζικά θα κάνει ένας δυναμικός και κυρίως αγαπητός θίασος που απαρτίζεται από τους: Γιώργο Παρτσαλάκη, Βάσια Παναγοπούλου, Κώστα Αποστολάκη, Τζένη Διαγούπη, Κώστα Φλωκατούλα, Βασίλη Κούκουρα, Χρύσα Κλούβα, Παναγιώτη Καρμάτη, Νένα Δρογγίτη, Ηλιάννα Καλυμνάκη, Μαρίνα Μάλλιου και τον Παντελή Καναράκη!

    Το "διαμάντι" του Γάλλου συγγραφέα Georges Feydeau (Ζώρζ Φεϋντώ) «Ξενοδοχείο ο Παράδεισος» ανεβαίνει σε μετάφραση Βάσιας Παναγοπούλου, διασκευή Πάνου Αμαραντίδη και σκηνοθεσία Βάσιας Παναγοπούλου και Πάνου Αμαραντίδη.Η παραγωγή είναι της Alhambra Art Theatre Productions.

    Εδώ είναι ο Παράδεισος και η Κόλαση μαζί!

    Το «Ξενοδοχείον Ο Παράδεισος», των Georges Feydeau & Maurice Desvallieres, είναι ένα από τα πιο γνωστά έργα του Georges Feydeau, ο οποίος το έγραψε σε συνεργασία με τον Γάλλο συγγραφέα Maurice Desvallieres το 1894.

    Στο «Ξενοδοχείον Ο Παράδεισος», ανικανοποίητοι σύζυγοι καταφεύγουν σε ένα «ξενοδοχείο παράνομων συναντήσεων» για να εκδικηθούν τα ταίρια τους.... Σε όποια κατεύθυνση κι αν στραφούν οι ήρωες σε όποιο δωμάτιο κι αν χωθούν, όποια σκάλα κι αν ανέβουν, βρίσκουν μπροστά τους ανθρώπους που δε θέλουν να συναντήσουν και που φράζουν κάθε διέξοδο. Σύμφωνα με έναν σύγχρονο του Φεϋντώ, στόχος του συγγραφέα ήταν να φέρει το γρηγορότερο σε αντιπαράθεση ακριβώς τα πρόσωπα εκείνα που δεν θα έπρεπε σε καμιά περίπτωση να συναντηθούν.

    Σε μια «φάρσα χιονοστιβάδα» το αποτέλεσμα των συναντήσεων αυτών προκαλεί ασυγκράτητο γέλιο.

    Κεντρικό θέμα του έργου, οι συνήθεις συµφορές της συζυγικής ζωής και ένα βλέμμα χωρίς καμμία παραχώρηση που ρίχνει ο συγγραφέας στους μικροαστούς της εποχής και στον ιερό θεσμό του γάμου. Δύο ζευγάρια, συνέταιροι και φίλοι, που ζουν στο Παρίσι της Μπελ Επόκ, είναι η καρδιά του έργου. Από τη μια, οι Πινγκλέτ: μετρούν 20 χρόνια γάμου και περίπου άλλα τόσα ανυπόκριτης κούρασης σε βαθμό αηδίας. Ο εργολάβος Μπενουά Πινγκλέτ καταπιέζεται, συνθλίβεται, από την Ανζελίκ, τη δύστροπη σύζυγό του, μια μέγαιρα που τον έχει ευνουχίσει και που δεν έχει τίποτε το αγγελικό. Από την άλλη, οι Παλιαρντέν: αυτοί είναι παντρεμένοι µόνο δέκα χρόνια, αλλά το πάθος δεν είχε διάρκεια. Ο κύριος παραμελεί την κυρία. Εκείνη, ανικανοποίητη και πικαρισμένη από την αδιαφορία του συζύγου της, πείθεται από το συνεταίρο και φίλο τους να ενδώσει στη μοιχεία για να δώσει ένα παραδειγματικό μάθημα στο αδιάφορο έτερό της ήμισυ. Γύρω από αυτήν την απολαυστική τετράδα, κινούνται ένας επαρχιώτης δικηγόρος, βραδύγλωσσος και κολλιτσίδα, φορτωμένος µε τις τρεις καθόλου συµπαθητικές κορούλες του που μόλις έχουν βγει από το μοναστήρι, ένας ανηψιός ακόμη παρθένος, και μία καθόλου ντροπαλή υπηρέτρια. Όλοι αυτοί θα βρεθούν, στην οδό Προβηγκίας, αριθμός 220, σε ένα ξενοδοχείο «ειδικό για παντρεμένους κατά ζεύγος ή κατά μόνας». Σε όποια κατεύθυνση όμως και να στραφούν οι ήρωες στο ξενοδοχείο αυτό, που εγγυάται στα παράνομα ζευγάρια «ασφάλεια και διακριτικότητα», όποια σκάλα κι αν ανέβουν, σε όποιο δωμάτιο και να µπουν, πάντοτε βρίσκουν μπροστά τους ανθρώπους που δεν θέλουν να συναντήσουν και που τους φράζουν κάθε διέξοδο. Η ρεσεψιονίστ του ξενοδοχείου και ο ιδιαίτερος καμαριέρης της, ένας αστυνομικός που καραδοκεί να ξεσκεπάσει την αμαρτία, όλοι συνθέτουν το σκηνικό της θεοπάλαβης αυτής φάρσας.

    σχολίασε κι εσύ
    σχετικά άρθρα